Da ser det ut som det er mulig for hvem som helst å lese bloggen. Men for å kommentere må du sørge for å være medlem. De som er medlemmer allerede kan da invitere DEG gjennom en e-mail der du må klikke deg videre og registrere deg. Deretter kan du kommentere andres innlegg, eller starte nye innlegg som andre kan svare på.
Kommentarene ser du hvis du klikker der det f.eks. står “Kommentarer(1)” under innlegget. Står det 0 i parentesen, vel, så er det ingen kommentarer ennåsmiley

Vi får se, da vet du! Send mail til web@nes-sangforening.org hvis du ønsker å bli bloggmedlem og kunne kommentere innlegg.

Administrator kan også lage nye kategorier hvis og når det blir ønskelig. Antar at det blir en kategori som skal vise vei til øvingsfiler etter hvert.
Kikk innom iblant, da vel!