Gammal fäbodpsalm från Dalarna

Lyd Posted on 19 Apr, 2013 19:06

Arrangert av C.B. Agnestig/O.Lindberg. Brukt høsten 2008, på felleskonsert med Øvre Vang Sangkor.

Lydfiler i midiformat, kan enkelt spilles av hvis PC’n din har en Media Player. Åpner seg oftest automatisk i f.eks. Windows Media Player rett og slett hvis du klikker nedenfor:

Lykke til med lytting og øving! smiley

Amen Jesus

Notefiler Posted on 19 Apr, 2013 18:49

Melodi fra Rennebu, (Per Bratset), arrangert av Henning Sommerro. Tekst av H.A.Brorson.
Brukt i 2003. Solister 2003: Anne-Brit og Øyvind Aa.

Her er lenker til notefiler (bare klikk og last ned). Lykke til!

SOPRAN1:

SOPRAN 2:

ALT 1:

ALT 2:

TENOR 1:

TENOR 2:

BASS 1:

BASS 2:

Mailadresser

Praktiske opplysninger Posted on 19 Apr, 2013 18:40

Litt nyttig om epost her:

For å nå hele koret (alle med epostadresse): kor@nes-sangforening.org

For å nå alle i styret: styret@nes-sangforening.org

For å nå alle sopraner med epostadresse: sopraner_bk@nes-sangforening.org

For å nå alle alter med epostadresse: alter_bk@nes-sangforening.org

For å nå alle tenorer med epostadresse: tenorer_bk@nes-sangforening.org

For å nå alle basser med epostadresse: basser_bk@nes-sangforening.org

Eposten sendes da videre til alle som har epostadresse rett registrert. ALLE kan SENDE til disse samleadressene om de ønsker å sende e-post til mange samtidig.

Skifter du epostadresse, så gi beskjed snarest om dette! Enten på en papirlapp på øvelsen, eller så sender du mail fra din nye epostadresse til:
web@nes-sangforening.orgog gjerne til styret også!

Ved skifte av telefonnumre bør du først og fremst si ifra til din stemmeleder. Se eget innlegg om hvem det er.

NYE MEDLEMMER SIER IFRA TIL EN STYRET, OG/ELLER TIL WEBANSVARLIG (Ann Helen, eller bruk e-posten ovenfor).

Vi blogger

Øvinger Posted on 19 Apr, 2013 17:23

Da ser det ut som det er mulig for hvem som helst å lese bloggen. Men for å kommentere må du sørge for å være medlem. De som er medlemmer allerede kan da invitere DEG gjennom en e-mail der du må klikke deg videre og registrere deg. Deretter kan du kommentere andres innlegg, eller starte nye innlegg som andre kan svare på.
Kommentarene ser du hvis du klikker der det f.eks. står “Kommentarer(1)” under innlegget. Står det 0 i parentesen, vel, så er det ingen kommentarer ennåsmiley

Vi får se, da vet du! Send mail til web@nes-sangforening.org hvis du ønsker å bli bloggmedlem og kunne kommentere innlegg.

Administrator kan også lage nye kategorier hvis og når det blir ønskelig. Antar at det blir en kategori som skal vise vei til øvingsfiler etter hvert.
Kikk innom iblant, da vel!