Bereden väg för Herran

Julestoff, Lyd Posted on 08 Jun, 2019 20:45

Kristin har sunget inn, her kommer lenke til lydsporene, med TEKST:

Data-lydfiler med svak bakgrunn av de andre stemmene:

KORSATS

Vær så snill å si ifra, hvis noe ikke virker, eller høres feil ut! Send helst e-post til ahgaustad@gmail.com, eller ring 97743172. Da kan det hende du hjelper flere enn deg sjøl! TUSEN TAKK!

Bereden väg för Herran

Julestoff, Tekster Posted on 08 Jun, 2019 20:36

1. Bereden väg för Herran!
Berg, sjunken! Djup, stån opp!
Han kommer, han, som fjärran
var sedd af Fädrens hopp:
Rättfärdighetens förste
Av Davids hus den störste.
Välsignad vare han,
Som kom i Herrans namn!

2. Guds folk! För dig han träder,
En Evig Konung opp.
Strö palmer, bred ut kläder,
Sjung ditt uppfyllda hopp.
Guds löften äro sanna;
Nu ropa: Hosianna!