To tanter dansar tango

Notefiler Posted on 16 Feb, 2014 22:19

Geirr Lystrup har laget denne. Her er notefiler:

To tanter dansar tango

Lyd Posted on 16 Feb, 2014 22:17

Geirr Lystrup har stått for denne!

Her er lydfiler:

Kom sol!

Notefiler Posted on 16 Feb, 2014 22:11

Melodien til Sigmund Groven til Halvor J. Sandsdalens dikt, arrangert av Henning Sommerro.

Her er notefiler i Finale-format:

SOPRAN 1

SOPRAN 2

Kom sol!

Lyd Posted on 16 Feb, 2014 22:01

Sigmund Grovens melodi til Halvor J. Sandsdalens dikt, arrangert av Henning Somerro.

Her er lydfiler:

SOPRAN 1