Godværshambo

Notefiler Posted on 27 Jan, 2014 20:45

Notefiler til denne hamboen av Konrad M. Øhrn fra 1991. Vi lokker godværet fram!

ALT 2

Her er en video av denne sangen fra Youtube, innspilt utendørs. Ikke helt samme arrangementet, men med humør om bakfoten smiley. Bra jobba!

Godværshambo

Lyd Posted on 27 Jan, 2014 20:42

Vi håper på mer godvær og solskinn med denne sangen av Konrad M. Øhrn fra 1991.

SOLIST

En solskinnsdag

Notefiler Posted on 27 Jan, 2014 19:40

Postgirobyggets hit, tekst/musikk Arne Hurlen, i et friskt og freidig arrangement av Ivar Krogh Hovd.

Notefil i Finale-(Notepad)- format får du her:

ALT 2

Ta kontakt om lenker er “blinde” eller du ser/hører noe rart på notefila! Takk for hjelpa, hilser de andre på din stemme 🙂

En solskinnsdag

Lyd Posted on 27 Jan, 2014 19:35

Postgirobyggets solvarme evergreen, tekst og musikk Arne Hurlen, arr. Ivar Krogh Hovd

Lyden for din stemme får du ved å klikke nedenfor:

ALT 2

Husk at her er det mange varianter av teksten…. Lykke til! smiley