Folk i husan

Lyd Posted on 19 Jan, 2014 18:28

Så var det lyden, stemme for stemme, med svak bakgrunn av de andre stemmene. Kjør i vei og øv!

Alt 1

Alt 2

Tenor

Bass 1

Bass 2

Folk i husan

Notefiler Posted on 19 Jan, 2014 18:23

Folk i husan, spennende arrangement av denne gode gamle protestsangen fra 1970-tallet. Tekst av Ole H. Bremnes, musikk av Ola Bremnes og arr. av Arne Dagsvik.
Krever solist smiley

Notefiler for hver stemme:

Alt 1

Alt 2

Tenor

Bass 1

Bass 2

Finner du lenker som klikker, eller noe som ikke stemmer, så gi beskjed her!

Kos deg med øvinga! Øving gjør mester!

Liten fuggel

Lyd Posted on 19 Jan, 2014 18:17

Damekor, 3-stemt av denne Vamp-sangen.

Her er lydfiler:

Alt

Liten fuggel

Notefiler Posted on 19 Jan, 2014 18:13

Her er notefiler til et 3-stemt damearr. av denne Vamp-sangen.

Alt

Husk: Med noteprogram nedlastet, kan du skru ned tempoet som det passer deg, og også starte avspilling i den takta du sjøl vil.

Mi pia, din gutt

Notefiler Posted on 19 Jan, 2014 18:08

Her er notefiler til denne sangen av Ola Bremnes, arr. Robert Sund

TENOR 1

TENOR 2

BASS 1

BASS 2

Husk: med noteprogrammet nedlastet, kan du skru ned tempoet – og du kan begynne avspillinga i den takta du vil når som helst.

Bare å øve i vei! TVI-TVI!