Blog Image

Nes Sangforening

Nes Sangforenings korblogg

Da prøver vi oss på en blogg. Det blir anledning for alle medlemmer til å kommentere. Gjerne om øvelser, sanger, noe du trenger mer hjelp med, forslag til gruppeøvelser, fester (!), turer, og hva som helst. Husk: vær saklig og bruk sunt vett med hensyn til personvern og hva du skriver om andre! Er noe lagt på internett, er det umulig å slette 100% hvis man angrer...
Hvis du vil kommentere, må du ha brukernavn og passord, ved å bli invitert inn gjennom din vanlige e-postadresse. Send en mail til web@nes-sangforening.org

For bare å klikke og lytte eller åpne filer trenger du ikke å logge deg på!

Skal du søke opp lydfiler eller andre eldre innlegg kan du klikke på de 3 prikkene i øvre høyre hjørne (litt avhengig av nettleser) og rulle ned til "Finn..." og skrive navnet på det du leter etter. Ellers ligger innleggene kronologisk, ikke alfabetisk. Lykke til!

Himlen i min famn

Notefiler Posted on 03 Dec, 2013 18:03

Så var det notefilene til denne, tekst Erik Hillestad, mel. Carola Häggkvist, arr Lars Wallenäs. Du sier vel ifra om noe er feil eller ikke funker, så slipper andre å lure?! Lykke til!

SOPRAN 1

SOPRAN 2

ALT 1

ALT 2

TENOR

BASS 1

BASS 2

Himlen i min famn

Lyd Posted on 03 Dec, 2013 17:57

Tekst av Erik Hillestad, melodi Carola Häggkvist, arr. Lars Wallenäs

Lydfiler:

SOPRAN 1

SOPRAN 2

ALT 1

ALT 2

TENOR (rettet feil i lenke!)

BASS 1

BASS 2

Gi beskjed om lenker ikke funker, eller om du hører noe feil! Kos deg og øv, lykke til!