SISTE NYTT: TA en kikk på DVD for konserten fra 2006 (Balsam i høstmørket) hvis du har den, og hør at vi synger Sing and rejoice!!!

Ja, da er vi i gang igjen for i høst.

Gledelig gjensyn med Grethe T, som fikk en stor notebunke utlevert!

Så viste det seg at det likevel ikke ble noen felles kirkekonsert med Siri’us gospelkor, fordi dirigenten var dobbeltbooket smiley

Derimot har vi sunget den 29.09. i gudstjenesten på Helgøya som første oppdrag.
Deretter fulgte Nordbygda Sangforenings jubileumsfest i Løtenhallen den 19.10. Der sang vi 3 sanger alene og 3 sanger felles med Øvre Vang Sangkor.
Den 1.12. blir det felles adventskonsert med Nes Musikkforening i Nes kirke, som i fjor.
Så skal jula synges inn… men det er lenge til.

Har nå hatt tre ukers øving med Ann Helen som dirigent, deriblant gudstjenesten på Helgøya. Men nå er Tore tilbake.

Vi har øvd og fått litt lekser, så kikk gjerne på Sing and rejoice! Den trenger en del repetisjon, mange år siden sist. På Helgøya brukte vi: Kyrie eleison (Fagertun) og I’ve got peace like a river. For repertoar til Løtenhallen, se blogginnlegget under “Repertoar” (til høyre).

Det ligger lyd-og notefiler for hver stemme på alle disse, og flere til, både i dropbox (du har vel fått invitasjon?) og med lenke slik at du kan åpne herfra (gå på enten “Notefiler” eller “Lyd” ute til høyre her, og klikk i vei på bokstaven som tilhører din stemme (S, A, T eller B).

Vil også gjerne ha aktivitet – kommentarer i bloggen. Men da må du be om å bli bloggmedlem først. Alle kan lese dette, men bare de som er meldt på som bloggmedlemmer kan skrive inn noe.

OG – VI GLEDER OSS TIL DUBLINTUREN I JUNI, IKKE SANT?