Oh Mary, don’t you weep

Lyd Posted on 18 Jun, 2013 20:59

Her kommer lyden – med de repetisjonene som ligger på originalnota. Arrangert av Siegfried Singer og L. Maierhofer, og med trad. tekst.

Det er nok sannsynlig at Tore justerer på repetisjonene, men det fikser dere så fint!

Nedenfor finner du lyden for hver stemme, bare klikk på stemmenavnet så starter f.eks. Windows Media Player.

Ta kontakt om noe ikke stemmer. Lykke til med øving!

Sopran

Alt

Tenor

Bass

Oh, Mary, don’t you weep

Notefiler Posted on 18 Jun, 2013 20:50

Her er en ny sang, men kanskje du drar kjensel på temaet likevel?

NB:Repetisjonene er lagt som på originalnota, men det er mulig at Tore justerer litt på dette. Da får vi se om filene også blir oppdatert i forhold til det…smiley
Arrangement ved Siegfried Singer og L. Maierhofer, med trad. tekst.

Klikk på din stemme og last ned fil i Finale (NotePad)- format. Og finner du noe feil eller noe som ikke virker, så tar du kontakt for å hindre at flere sliter med det samme som deg!

Sopran

Alt

Tenor

Bass

Her
(klikk!) er en noe annen utgave, med Bruce og The E Street Band (på YouTube). Kul låt, ja!