Kyrie eleison (Fagertun)

Notefiler Posted on 08 May, 2013 19:52

Her er en sang som er ny i koret vårt, men mange har nok hørt andre kor gjøre den.

Notefiler kan du laste ned her:

Sopran

Alt

Tenor

Bass

Si gjerne ifra om du finner skjønnhetsfeil! Lykke til!

Kyrie eleison (Fagertun)

Lyd Posted on 08 May, 2013 19:41

Ny for alle, men denne har vi nok hørt andre kor har gjort.
Komponert av Erlend Fagertun.

Her er lydfiler:

Sopran

Alt

Tenor

Bass

Hører du noe som skurrer, er det jo bare å kommentere! Ellers lykke til!

Italiensk kor på YouTube: